Miks on haldustasu vajalik?
Väga tihti küsitakse kinnisvara haldamise eest haldustasu. Küll aga tekib palju küsimusi. Mille eest ma seda maksan? Tegelikult ju kõik toimib. Kinnisvarahaldaja ju ei tee midagi. Toome siia mõned näited, millega oleme oma teenust pakkudes kokku puutunud:
-
Pidev suhtlus kliendiga nii telefoni kui kirja teel ning kliendi jooksvate murede lahendamine.
-
Veeavarii ning suhtlemine kindlustusettevõtte ja torumehega ning nende korterisse sisse laskmine.
-
Kell 4 hommikul kliendile kaotatud välisukse võtme viimine ning uue võtme paljundamine.
-
Elektroonikaseadmete patareide vahetamine.
-
Koristajate töö koordineerimine ning puhastuskvaliteedi kontrollimine.
-
Lõhutud rõduukse aknapaketi vahetuse korraldamine.
-
Pidevate elektrikatkestuste eemaldamine ning elektriku tellimine.
-
Tüütute naabritega suhtlemine.
-
Regulaarne hindadekujundus ning -analüüs.
-
Sirgpesu transportimine pesumajja.
-
Kohvi, tee, suhkru, soola, šampooni, seebi, WC paberi või teiste tarbeesemete muretsemine.
-
Vannitoa ummistuse eemaldamine.
-
Korterisse tunginud sipelgate või majasoomukate eemaldamine ning tõrje tellimine.
-
Katkise voodi vahetamine ennem uute klientide saabumist.
-
Airbnb algoritmide kasutamine, et Sinu korter oleks hästi märgatav potensiaalsetele broneerijatele.
-
Unustatud esemete tagasi postitamine.
-
Talvise kütte reguleerimine.
NB! Kinnisvarahaldjas muretseb korterisse kõik tarbeesemed, mis sisalduvad haldustasus.
Teie üüripind vajab usaldusväärset haldajat igal ajahetkel, mitte ainult siis kui klient seal viibib. Seepärast on väga oluline, et teie poolt valitud haldaja oleks koguaeg kättesaadav. Valige usaldusväärne partner – Kinnisvarahaldjas.